עברתי לדירה חדשה לפני כשנתיים. עדכנתי את הכתובת החדשה הו במשרד הפנים והן אצל תאגיד המים המקומי. בעקבות טעות אנוש של התאגיד,לא שונתה הכתובת למשלוח דואר ולכן לא קיבלתי את חשבונות המים התקופתיים. הדבר נודע לי רק לפני ימים אחדים כאשר נציגת התאגיד התקשרה על מנת לעדכן הכתובת. במשך כל אותה תקופה לא ידעתי שקיימת בעיה היות ואני משלם בהוראת קבע. מעולם לפני כן לא היו לי פיגורי תשלום. נדרשתי לשלם סכום של 500 ש״ח בגין עמלות אכיפה. האם האחריות מוטלת על הצרכן או נותן השירות? האם ניתן לבטל העמלות? תודה
על פניו נראה כי יש מקום לנהל מאבק עם התאגיד לנוכח רשלנות כלשהו, למרות הסכום הזעיר באופן יחסי. במקרים מסוג זה, ככל שיש לך אורך רוח- ניתן לשלם תחת מחאה ולמצות את זכויותיך באמצעות הגשת תביעה קטנה. עם זאת, התשובה כפופה לעובדות נוספות שלא נמסרו על ידך ואשר אינן ידועות לי, ועל כן יש להיוועץ.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר