הייתי בשבועיים מילואים ביוני שנכנסו גם לתחילת יולי ועקב כך לא יכלתי להגיש את טופס המילואים בחודש יוני. למרות שחשב השכר ידע שבימים שנעדרתי הייתי במילואים הוא הוריד לי ימים אלה מהמשכורת כימי וחופש ולא קיבלתי עליהם תשלום. אחרי שדיברתי איתו הוא השלים לי את הימים במשכרות ואמר כי --אם-- יהיו הפרשים יעביר לי אותם במשכורת הבאה......וכמובן שיהיו הפרשים הרי מילואים משלמים שישי שבת ובמקום העבודה שלי לא עובדים שישי שבת. מדובר על סכום של כמעט 2000 ש"ח. החודש קיבלתי את המשכורת שכל כך חיכיתי לה, ולהפתעתי הוא לא טרח להעביר לי הפרשים למרות שטען כי הטופס נשלח כבר בתחילת יולי,הוא טוען שהכסף לא הגיע אליו עדיין מביטוח לאומי,התקשרתי לביטוח לאומי ושם אמרו כי הטופס מילואים כלל לא הגיע אליהם.... האם זאת חובת המעסיק לוודא כי הטופס נשלח והגיע? והאם זה שהוא לא שלח את הטופס ולא בדק שהגיע ועקב כך לא קיבלתי את התשלום המגיע לי זאת הלנת שכר?....
למשרתים במילואים, מפעיל הביטוח הלאומי מוקד טלפוני אוטומטי 24 שעות ביממה שמספרו 02-6463010.
המוקד הטלפוני נועד לחיילי מילואים המגישים תביעות באופן אישי, ולמעסיקים המשלמים את התגמול לעובדיהם המשרתים במילואים.
תוכל להתיעץ עימם בנושא לאופן קבלת תגמול המילואים.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר