שלום רב, עבדתי בחברה שנה וחצי אשר כל חודשיים מתעכבת בתשלום השכר וכן הפנסיות לא משולמות בזמן ואפילו לא משולמות כלל בחלק מהחודשים. העלתי בפני המעסיק את הנושא כל פעם שהבטיח שהנושא ישתפר , אך ללא שינוי. לפני כחודש הגשתי לו מכתב הפסקת עבודה בשל הסיבה כל עיכוב שכר ואי תשלום פנסיות. 1. האם בשל הסיבה אני נחשבת מפוטרת ומגיעות לי זכויות כגון קבלת פיצויים? אם כן, מהו סדר הפעולות / טפסים שעליי למלא על מנת לקבל פיתויים? 2. האם אני יכלה לגשת למשרד התעסוקה / ביטוח לאומי ולקבל אבטלה בשל סיבה זו? אם כן - מהו הנוסח של המכתב אותו עליי להגיש לביטוח לאומי? אודה על תשובתכם, סימונה
סימונה שלום,
יש להתריע בפני המעביד (בכתב) על הכוונה להתפטר, ורק לאחר שניתנה לו הזדמנות לתקן את ההרעה, ולא עשה כך, ניתן להתפטר בפועל בדין מפוטר.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר