שלום אני עובד בחברה 4.5 שנים בחודשיים האחרונים לקחתי על עצמי תפקיד נוסף, לאחר שיחה מול בעלי החברה. בשיחה נקבע מהם דרישות התפקיד וסופה נדרש ממני לשלוח מייל את סדר העבודה וכמות השעות החודשיות שהתפקיד דורש. לאחר 3 ימים שלחתי מייל עם מה שדרשו ממני. על המייל הזה לא קיבלתי מייל חוזר, רק שיחה ביני לבינו שנאמר בה שהמייל התקבל, והוא בבדיקה. שהגיע זמן המשכורת לא קיבלתי תוספת שכר על התפקיד. חשוב לציין שלא החתמתי שעון בזמן ביצוע התפקיד. כל פעם שפניתי אליו הוא דחה אותי במספר ימים עם התשובה. ובכל הזמן הזה המשכתי בביצוע התפקיד. עדיין לא קיבלתי תשובה. וגם לא שכר. האם אני יכול להפסיק לבצע את התפקיד. ואיך אני אמור לפעול בעניין ההלנת שכר החלקית. תודה
ככל שהיה הסכם בין עובד ומעביד כי עובד יקבל שכר בגין ביצוע תפקיד נוסף, אז על המעסיק לשלם לעובד את השכר המוסכם. ככל שלא סוכם במפורש על תשלום תוספת שכר ועובד ביצע תפקיד נוסף במסגרת שעות עבודה רגילות המשולמות לו בגין עבודתו הרגילה, אז קיים קושי בטענה. במידה ומעביד דרש לקבל דיווח על הזמן שהושקע בביצוע התפקיד, ככל הנראה הסיכום היה על תוספת שכר בגין אותן שעות שעובד עבד ובמצב זה מעסיק חייב לשלם בגין תוספת הזמן שעובד נדרש להשקיע. ככל שמעסיק אינו משלם בגין תפקיד חדש ודרישות העובד לקבל תשלום לא נענו, אזי לטעמי בסיס להפסקת ביצוע תפקיד שבגינו לא משולם שכר. כמובן שהכל צריך להתבצע בצורה ברורה ומתועדת בכתובים.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר