שלום, בשולחן ערוך מופיע הדין לגבי אישה שבעלה הלך למדינת הים, אמרו לה שהוא מת והיא נישאה לאחר. לאחר מכן גילו שהוא חי והוא חזר, הדין המבואר הוא שתצא מזה ומזה ואין לה כתובה מזה ומזה. הרמב״ם טען כי הוולד מהראשון ממזר מדרבנן והוולד מהבעל השני ממזר גמור. כמו כן, טען הרמב״ם כי הוולד מהראשון כשר לאחר גירושי האישה מהבעל השני, היו שחלקו עליו. השאלה שלי היא לגבי הוולד מהשני על פי הרמב״ם. האם על פי הרמב״ם מספיק שהאישה תתגרש מהבעל הראשון כדיי שהוולד מהבעל השני ייחשב לכשר גמור? או כדי שהוולד מהבעל השני יהיה כשר גמור היא חייבת להתגרש גם מהראשון וגם מהשני? אשמח לתשובה, תודה רבה
שלום הילה.
לא חושב שהפורום הוא מקום לשאלות ותשובות כאלה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד טוען רבני אביחיל צדוק
053-9428569
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום נמרוד סירוב של בעל לעוד ילד אינו מהווה עילת גירושין ולא מחייב בכתובה, אלא אם יש עוד דברים ובמצב בו כתבת שהזוגיות לא קיימת בכלל, יתכן ויש עוד דברים. ליעוץ נוסף תוכל להתקשר אלי. בהצלחה...
המשך תשובה