לפני כמה חודשים הזמנתי כורסת טלוויזיה מערוץ הקניות, מאז התחילה סאגה ארוכה וכואבת בה נאלצתי לחכות שוב ושוב לקבלת הכורסא, כשכל פעם טרטרו אותי בין נציגים והייתי צריך לחזור שוב ושוב על אותו סיפור. מה גם שבסופו של דבר ערוץ הקניות התנער לחלוטין מאחריות ושלח אותי להתמודד לבדי מול חברת ההובלה שבתגובה האשימו את ערוץ הקניות בעיכוב ההזמנה. הבנתי מחברים ומכרים שזה קורה הרבה בערוץ, שאלתי היא האם יש עילה לתביעה ייצוגית כנגד ערוץ הקניות, והאם הם באמת יכולים להפיל אחריות על חברת הובלה למרות שרכשתי מהם מוצר?
שלום רב,
בעיקרון חוקי הגנת הצרכן קובעים דד ליין שבו הספק מתחייב לנפק את המוצר
לצרכן במועד.
ככל שישנם עיכובים כאלו ואחרים יש לבדוק פרטנית את הנושא ואז לבצע חשיבה מעמיקה האם מדובר בתופעה רחבת היקף.
בעניין זה הייתי ממליץ לך לפנות לקבלת ייעוץ משפטי על מנת לבחון סוגיה זו.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי שלום רב, לצד שכר הטרחה שנפסק לעוה"ד הייצוגי, ביהמ"ש פוסק גם גמול לתובע - שהוא אחוזים מהפיצוי הכולל שנפסק לחברי הקבוצה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה