תשמעו סיפור בחודש דצמבר 2012 פניתי לבזק בינלאומי כדי לנייד את הקו אליהם כולל אינטרט הניוד היה מהוט יצויין שבביתי יש מרכזיה כמובן שכאשר אתה מגיש בקשה לניוד הם לוקחים מיד את מספר כרטיס האשראי לאחר מספר ימים התקשר אלי טכנאי מטעם בזק בינלאומי לתיאום ביצוע ההניוד והתקנת המאמים והרוטרים למיניהם ואז הטכנאי אומר לי שמאחר ויש בבית מרכזיה הם אינם יכולים לבצע את הניוד כולל אינטרנט פניתי מייד למוקד שירות הלקוחות והודעתי להם על ביטול הניוד אבל ראה זה פלא על אף בקשתי לביטול ההתקנה הם המשיכו לגבות 35 ש"ח לחודש כאשר עליתי על זה הם אמרו לי שאני צודק והם יזכו אותי על הגביה ואכן בוצע זיכוי של 1785 שקלים וראה זה פלא לאחר הזיכוי ממשיכם לגבות כאילו לא ביקשתי לבטל אני מניח שאני לא בן יחיד בסיפור דומה ומה דעתך על הגשת תביעה יצוגית בנידון תודה טוביה
טוביה שלום,
לכאורה נשמע סיפור מעניין אולם אין להיחפז ויש להבין ראשית האם מדובר
בעניין רוחבי.
אתה מוזמן לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בנושא.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, רבים טועים לגבי המצב המשפטי הקיים. לפי סע` 3(ד) לחוק המצבים הבאים אינם נחשבים אפליה: (ד)אין רואים הפליה לפי סעיף זה – (1)כאשר הדבר מתחייב מאופיו או ממהותו של המוצר, השירות הציבורי או ...
המשך תשובה