שלום לפני כשבוע עברתי מחברת הוט ליס המעבר עצמו היה קל יס הבטיחו שהם מטפלים במעבר ואני לא צריך לעשות כלום באמת קח היה אבל מאז שעברתי נציגי הוט לא מפסיקים להטריד אותי עשרות ומאות פניות של נציגי הוט מחסוי ומטלפון רגיל דבר שמפריע לי בעבודה מעלה את העצבים השאלה אם הוט עושים את זה כנקמה לכל לקוח שעוזב על מנת שיחזור אליהם וכמה עוד אסבול את זה האם יש עילה לתביעה יצוגית הטלפון שלי הוא אשמח לקבל תשובה
שלום רב,
אין בידי את הכלים כדי לדעת האם זאת שיטת העבודה של חברת הוט.
מכל מקום, על פניו לא נראה כי ישנה עילה לתובענה ייצוגית.
בהצלחה
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, רבים טועים לגבי המצב המשפטי הקיים. לפי סע` 3(ד) לחוק המצבים הבאים אינם נחשבים אפליה: (ד)אין רואים הפליה לפי סעיף זה – (1)כאשר הדבר מתחייב מאופיו או ממהותו של המוצר, השירות הציבורי או ...
המשך תשובה