שילמנו במיטב כספנו עבור חופשה שנגמרה כסיוט ! אשתדל לקצר : בתחילת החודש הזה, מאי 2013 יצאנו לחופשה לאחד מאיי יוון - על פי אתר קופונים מסויים, אשר נראה בתמונות לכולנו כי המקום טוב ושיכנע אותנו . שילמנו סכום לא מבוטל של אלפי שקלים (4 מבוגרים – חגיגת שנת נישואין הראשונה) עבור החופשה המיוחלת שהסתבר אחרי שנחתנו - כי המקום רחוק מלהיות כמו באתר , וכלל וכלל אינו כמו בתמונות - והבנו כי זאת עבודת עיניים דהיינו אחיזת עיניים בלבד . נציג של חברת התיירות אף היה שם ומיד ששמע את תלונתם וצעקותיהם של האורחים הישראלים, הוא ברח כלא היה. (כמובן שגם האורחים ממדינות שונות צעקו על ההנהלה עבור טיב המלון הירוד – אולם איננו יכולים לדבר בעד שמם) מיד עם הגיעו לארץ שלחנו מכתב תלונה , ולבסוף מכתב תלונה רשמית בערך 22.04 החודש , שעד היום לא קיבלנו שום החזר כספי או התנצלות . בד בבד , בנתיים איתרתי מספר אנשים נוספים אשר היו עימנו באותו קבוצה הישראלית (מסתבר שאנחנו לא לבד) , שכולם חוו טראומה (לדוגמא - אפילו גברת בהיריון נאלצה להתקלח במים קרים במלון) ואף סיכמנו כי החופשה היה בעצם סיוט אחד גדול – מרגישים מרומים , מרגישים מנוצלים . שילמנו כולנו במיטב כספנו עבור חופשה , שנגמר כסיוט !!! שאלתנו : 1. האם אפשר לתבוע את הכסף בחזרה פלוס עוגמת נפש ? אם כן מהו סכום הגובה המקסימאלי לתביעה ? 2. האם יותר כדאי לתבוע כקבוצה ייצוגית , או כדאי שכל אחד מאיתנו ייתבע לחוד ? 3. מה עוד ניתן לעשות על מנת לגבות את כספנו ומעבר לכף , עבור העלבון והשקר של חברת התיירות/אתר הקופונים ? 4. האם לתבוע את חברת התיירות או גם לצרף את חברת אתר הקופונים בנוסף (מאחר שהם קיבלו את הכסף בתשלום האשראי דרך האתר) ? המטייל המאוכזב
ניתן להגיש תביעה נגד חברת הנסיעות ולשקול לצרף את חברת הקופונים
בגין עוגמת נפש פיצוי כספי וכו' באופן פרטני.
במידת הצורך יש לפנות לייעוץ משפטי.
בהצלחה,
רועי בלסיאנו , עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, איני מכיר את פרטי השאלה, אך על פני הדברים נראה כי הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית אלא אם יוכיח התובע כי באופן עקבי מדובר באיכות ירודה של ניקיון לכלל הלקוחות. נראה כי ההצעה של שטיפה נוספת הי...
המשך תשובה