שלום, אנחנו קבוצה של אזרחים, המכנים עצמם נפגעי רשות השידור. הכוונה שלנו היא להפסיק את תופעת ה"שנורר" בארץ, ולהתחיל עם נושא אגרת הטלוויזיה. מדובר בניסיון לאלץ את בית המשפט לקבוע כללים ברורים בנושא, כך שאנשים שיש להם מסך טלוויזיה, אך אין להם אנטנה, צלחת או כבלים – לא יחויבו בתשלום אגרה, כיוון שהם לא קולטים את ערוץ 1. בנוסף, היינו רוצים לאלץ את מוקד המענה הטלפוני של רשות השידור לאייש את עמדותיו בשעות העבודה המוגדרות שלו, כי רבים מתלוננים שאין עם מי לדבר. האם לדעתך ניתן לפעול בעניין במסגרת תביעה ייצוגית? מה צריך להיות הצעד הראשון?
שירה שלום ,
המדובר בסוגיה סבוכה.
הצעד הראשון שיש לעשות הוא לפנות למשרדנו לשם
קבלת ייעוץ משפטי בעניין.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למיטב הבנתי אין כל חובה של רכבת ישראל לפתוח יציאות ספציפיות בתחנות הרכבת. לכן, עם כל ההבנה לעיכוב שהדבר יוצר אני לא רואה עילה משפטית לחייב את רכבת ישראל לפתוח דווקא את היציאה שאתה מעוניין...
המשך תשובה