שלום. כשהייתי במילואים לאחרונה אזלה לי חבילת הגלישה. כאשר ביקשתי להאריך אותה נאמר לי שאוכל להכפיל בעוד 19.90 לחודש. כאשר גם ההגדלה נגמרה, נאמר לי לפתע שאי אפשר להאריך עוד ועליי לשלם מחיר מלא. התנגדתי ואז אמרו לי שמותר להגדיל ב-19.90 רק פעם אחת. אף אחד לא יידע אותו בנושא כאשר מכרו לי את ההגדלה. בפועל, נגרם לי נזק מבחינה זו שהייתי יכול לעשות את ההגדלה כמנוי מראש. אני בטוח שיש עוד הרבה במצבי. האם אפשר לבחון הגשת תביעה ייצוגית?
שלומי שלום,
הסוגיה סבוכה שכן יש לבחון את הוראות תקנון חברת הסלולר במקרים כגון אלה
ולכן אישית לא הייתי ממליץ להיכנס לזה.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בד"כ בעת ההזמנה ניתן לבחור את נקודת המשלוח. המקרה שתיארת בהחלט לא נראה תקין, עם זאת, יש להוכיח שיטתיות, שאחרת החברה תטען ל"טעות נקודתית". בברכה, מתן ...
המשך תשובה