שלום. כשהייתי במילואים לאחרונה אזלה לי חבילת הגלישה. כאשר ביקשתי להאריך אותה נאמר לי שאוכל להכפיל בעוד 19.90 לחודש. כאשר גם ההגדלה נגמרה, נאמר לי לפתע שאי אפשר להאריך עוד ועליי לשלם מחיר מלא. התנגדתי ואז אמרו לי שמותר להגדיל ב-19.90 רק פעם אחת. אף אחד לא יידע אותו בנושא כאשר מכרו לי את ההגדלה. בפועל, נגרם לי נזק מבחינה זו שהייתי יכול לעשות את ההגדלה כמנוי מראש. אני בטוח שיש עוד הרבה במצבי. האם אפשר לבחון הגשת תביעה ייצוגית?
שלומי שלום,
הסוגיה סבוכה שכן יש לבחון את הוראות תקנון חברת הסלולר במקרים כגון אלה
ולכן אישית לא הייתי ממליץ להיכנס לזה.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חי, נשמע שאכן נגרם לך נזק משמעותי. יחד עם זאת, קשה לי להאמין כי מדובר בתופעה רוחבית. לכן, כדאי לנסות למצות מהלך אישי כנגד החברה, כגון תביעה אישית בין בבית משפט השלום ובין בבית המשפט לתביעו...
המשך תשובה