עברתי להוט מובייל יותר נכון אימי עברה להוט מובייל מרוב תמימותנו העברנו להם את פרטי כרטיס אשראי תעודת זהות ואת כל הפרטים לצורך העסקה היינו בחברת פלאפון וגם עכשיו אנחנו בחברת פלאפון והיינו אמורים לבצע תהליך ניוד בעל שלושה 3 קווים מפלאפון להוט מובייל לאחר שסגרנו את פירטי העסקה קבענו תאריך לקבלת הסימים והשליח בא ביום שקבענו אבל פה נוצרה בעיה השליח הביא בטעות 4 סימים במקום 3 הוא אמר שאין מה לעשות או לקחת את ה4 סימים או להחזיר אותם לחברה ולבצע את העסקה מחדש אז הסכמנו וקבענו שאנחנו נלך למרכז שירות להביא את הסימים בסוף התחרטנו וביקשנו להתנתק לאחר שנציגי השירות אמרו שינתקו אותנו קיבלנו חשבונית מהוט מובייל על סך 143 שקלים על סימים שבכלל לא קיבלנו ולאחר עוד חודש קיבלנו עוד חשבונית על סך 267 שקל לאחר עוד חודש הם חייבו אותי בעוד 80 שקלים וחשוב לציין שלא קיבלנו בכלל סימים שהסתכלתי בפירוט האשראי התקשרתי לחברה והם אמרו שיזכו אותי וזיכו אותי לא במלוא הסכום נשאר להם לזכות אותי ב112 שקלים במשך כמה חודשים אני רודף אחריהם בגלל ה112 שקל האלה והם פשוט לא מזכים דיברתי עם נציגים שאמרו לי שאני צודק והם יזכו אותי והם פשוט לא מזכים בסופו של יום בשבילי זה גנבה לכל דבר זה בדיוק כמו שמישהו יגנוב לי את האשראי ויחייב אותה כמה שהוא רוצה זה חדירה לפרטיות וזו גנבה לכל דבר כל הסיפור הזה נמשך 5 חודשים האם יש מקום לתביעה ייצוגית נגדם?
דניאל שלום
הייתי ממליץ תחילה להוציא מכתב פניה מסודר לחברה
שמתאר את השתלשלות האירועים ולאחר קבלת עמדתם
לשקול המשך הצעדים.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, נראה כי ישנה עילת תביעה אפשרית כנגד החברות אם כי יש צורך בקבלת פרטים יותר מלאים. בברכה, מתן ...
המשך תשובה