רועי שלום רב שמי נטע ואני סטודנטית בירושלים. אני וסטודנטים רבים אחרים סובלים מאוד משירות ההסעות המחפיר של אגד בקווים הנוסעים לאוניברסיטת הר הצופים. בשעות הבוקר עומדים הסטודנטים במשך זמן רב ( לפעמים 25 דק) בציפייה לאוטובוס אשר לרוב מגיע עמוס לחלוטין. משום מה חברת אגד שולחת את האוטובוסים ביחד כך שיוצא שהעומס מצטבר בתחנות ואז יכולים להגיע שלושה או אפילו ארבעה אוטובוסים ביחד. רוב הסטודנטים משתמשים בכרטיסי רב קו אשר מחירם גבוה ובתמורה, בלית ברירה, מקבלים מאגד שירות מזלזל אשר לא עירני כלל לצרכים של לקוחותיו. כמובן שלסטודנטים הרבים אין ברירה אלא לסוע באוטובוס ואין זמן להשקיע במאבק בירוקרטי מולם לכן הנושא נגרר בלי סוף בוקר אחרי בוקר. אני דווקא הגשתי תלונות למשרד התחבורה ולעיריית ירושלים שאכן ניסו לפעול לתיקון המצב אך שוב באופן שלא מנסה פשוט לפתור את הבעיה : הם הוסיפו שתי נסיעות שהן טיפה בים לעומת הצרכים של הסטודנטים. כמו כן הבעיה קיימת באופן עקרוני בהתנהלות של אגד משום שגם קווים אחרים מגיעים בזוגות פעם בחצי שעה במקום אחד כל רבע שעה. (למשל קו 18). אני בטוחה שיש הרבה סטודנטים וגם תושבי ירושלים או ערים אחרות שיסכימו איתי שהשירות של אגד בעייתי. אז מה אתה אומר? יש לנו קייס? תודה נטע
נטע שלום,
הייתי מבקש תחילה שתבחנו את המצב נכון להיום והאם חל שינוי לטובה.
כמו כן קראו בעיון רב את תגובת משרד התחבורה ואגד לפנייתכם.
בהצלחה
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה כמה תביעות אושרו בתחום הרכב ובתחום הפנסיוני מצריכה עריכת מחקר אמפירי רחב היקף בעלות כספית לא מבוטלת. עד היום נעשו מספר מחקרים אמפיריים בתחום התביעות הייצוגיות, כמו מחקרם של אלון קלמ...
המשך תשובה