רועי שלום! הייתה לי שיחת טלפון ארוכה היום עם שירות הלקוחות בסלקום דרך הפלאפון ולא במרכזי שרות והתקשרתי לברר על כך ש הובטח לי סכום מסוים על שני קווים אך לאחר חודשיים הבחנתי שמורידים ממני על כל קו את הסכום ולא על שניהם. כאשר דיברתי עם נציג הוא התחיל לטפל בי בלי לבקש את פרטיי האישיים, לאחר מכן ביקשתי שיעבירו אותי למנהלת.אחראית משמרת. לאחר שדיברתי איתה האזינה לשיחה שהייתה לפני חודשיים, אמרה שאין שום דבר בו אשמים ושלא הבטיחו כלום, למרות שלא היה כך! שאלתי אם היא הגורם האחרון בחברת סלקום אשר יכול לטפל בי כראוי? התשובה הייתה כן מוחלט! ביקשתי שתשלך בכתב את זמן השיחה ואת התאריך עם חותמת אך לא השכימה לכך ואמרה שאסור! השאלה שלי כזאת: איך אפשר לפנות או אם בכלל אפשר לפנות לגורם יותר עליון בהיררכיה, או שרק דרך בית משפט?
פבל שלום.
מבלבד פניה לבית משפט, ניתן לפנות תחילה במכתב מסודר לחברת סלקום.
בנוסף ניתן לפנות במכתב מסודר למועצה הישראלית לצרכנות
ועוד גופים נוספים אשר אמונים על הגנת הצרכן וכו'.
בהצלחה
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלה אודות הטעיה בפרסום, זוהי אחת מעילות התביעה הנפוצות בתביעות ייצוגיות. אפנה אותך בין היתר לפסה"ד בעניין שטנדל נ` בזק בינלאומי - שם ביהמ"ש העליון דן בסוגיה זו. על פי ההלכה...
המשך תשובה