קניתי סמארטפון חדש , והייתי בטוח שאני מתחבר לרשת האלחוטית הביתית לפי אינדיקציה שהיתה לי על הצג למרות שבעצם הייתי מחובר לרשת הסלולרית . נכנסתי ליו טיוב לפחות מדקה כשאני בטוח שאני גולש חינם . מתברר לי שדקת הגלישה שלי היתה בנפח של 10 מגה ושבגלישה "מזדמנת" מה שהם קוראים התעריף למגה זה 14 ש"ח !!! זאת אומרת שאני מחוייב על 140 ש"ח לדקת גלישה כשאני בטוח שזה לא עולה לי שקל. לא עזרו לי הפניות החוזרות ונשנות לכל הנציגים ונציגים בכירים שאמרו לי שהייתי צריך להיות מודע לתעריפים המטורפים שלהם !!! אז סלקום הרוויחו או יותר נכון גנבו את ה 140 ש"ח האלה אבל הפסידו שני לקוחות ותיקים (אני ואשתי) ואני מקווה שיאבדו עוד הרבה הרבה לקוחות עם ההתנהגות החזירית שלהם .
מדבריך עולה
כי אכן חבילת הגלישה שלך ציינה את התעריפים המופקעים
אולם בשל חוסר תשומת לב או חוסר ידיעה מספקת
גלשת במחיר מופקע.
לטעמי אין כל עילת תביעה במקרה דנן.
בהצלחה
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למיטב הבנתי אין כל חובה של רכבת ישראל לפתוח יציאות ספציפיות בתחנות הרכבת. לכן, עם כל ההבנה לעיכוב שהדבר יוצר אני לא רואה עילה משפטית לחייב את רכבת ישראל לפתוח דווקא את היציאה שאתה מעוניין...
המשך תשובה