שלום לפני כחודש טסתי לחו"ל, לפני הטיסה בררתי עם נציג מ" הוט מובייל" כמה יעלה לי דקת שיחה והוא אמר ששקל אחד עבור הודעה או דקת שיחה. לאחר שהגעתי לארץ ראיתי חיוב גבוהה של כ-300 שקל, כאשר בררתי את הסיבה, נציגי הוט אמרו לי שדקה עולה 5 שקל. אני זכרתי את תאריך השיחה שלי למוקד (זה היה יומיים לפני הטיסה) והם טוענים שאין רישום של שיחה כזאת. האם לדעתכם יש ביכולתי להחזיר את הכסף האבוד? בכל אופן מצער שהחברה נוהגת בחוסר תום לב בלשון המעטה, על-אף שאין לי יכולת להוכיח זאת, אנא נהגו בזהירות בהתקשרות עם החברה...
יאיר שלום,
יש לברר מול החברה מדוע שיחה זו לא תועדה.
כמו כן הייתי ממליץ לך לברר באיזו תוכנית אתה נמצא והאם ההסכם
שלך מול החברה מציין מהם התעריפים לחו"ל .
אם תבין שמדובר בהטעיה אז יש מקום לפנות לקבלת יעוץ משפטי.
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ייתכן שיש לכם עילת תביעה אישית. לגבי היתכנות הגשת תביעה ייצוגית אני בספק אם הקבוצה כה רחבה באופן שמתאים לתביעה שכזו. בברכה, מתן ...
המשך תשובה