עו"ד בלסיאנו, שלום רב. עד לפני כחודשיים החזיקה אשתי מכשיר פלאפון ישן של חברת סלקום, שהיתה לו יכולת גלישה, אך לבקשת אשתי הגלישה בו היתה חסומה כלומר מסלול ללא גלישה. לפני חודשיים אשתי החליפה את המכשיר שברשותה ל-smartphone , ובתמימותה גלשה ב-wifi. בסוף החודש היא קיבלה חשבון מנופח של 560 שקל. מסתבר שהמכשיר כאשר הוא אינו בסמוך ל-wifi השתמש ביכולת הגלישה הסלולרית, בתעריף שנקרא אצלם בסלקום תעריף עבור לקוח מזדמן שהינו 12 שקל למגה לפני מע"מ. סה"כ אשתי גלשה 50Mega , במהלך הזמן הזה לא טרחו בסלקום ליידע את אשתי שהיא גולשת בתעריף מופקע לא ע"י sms ולא בשום דרך אחרת. יש לי תחושה שהיא לא הראשונה שנפלה במלכודת הזו שתוכננה על ידם. ואני סבור שיש פה פתח לתביעה ייצוגית. מה דעתך?
יש לבדוק עניין זה בזהירות ובמשורה שכן בדרך כלל בעת שדרוג הטלפון הלקוח חותם על הסכם ארך ומייגע שברוב המקרים בא לטובת החברה ומקפח הלקוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הי
בדקי האם ישנם עוד אנשים/ מכרים אישיים שלך שנפלו באותו תרגיל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נפלתי בדיוק באותו תרגיל עם סלקום וגם אני חוייבתי בתעריף זהה של 576 ש"ח .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב,
ב-08/11 הצטרפתי לסלקום לחבילה של 1100 דקות ו-SMSים. את המכשיר קניתי בנפרד והייתי אמור להיות מזוכה עליו 120 ש"ח בחודש. בשלושת החודשים הראשונים לא קיבלתי את הזיכוי, בטענה שחתמתי על טופס לא נכון. גם לאחר החודש הראשון שחתמתי על טופס חדש המשיכו לא לזכות אותי חודשיים נוספים. החברה לא הסכימה לזכות אותי רטרואקטיבית אלא רק זיכוי קדימה שיאיריך לי את תקופת החוזה איתם. היום החלטתי לנייד את המספר להוט מובייל, האם אני רשאי לדרוש את הזיכוי שלא קיבלתי? והאם יש מקום להצטרפות לתביעה ייצוגית?
כמו כן, קיבלתי החודש חיוב מופקע בגלל חריגה בשיחות. האם לא מחובת סלקום להודיע לי שהגעתי לכמות השיחות המקסימאלית בחבילה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לתבוע את המפקח על הביטוח בתביעה ייצוגית בגין הפעלת סמכויות פיקוח. בפרט, כאשר לא נגרם לך כל נזק. בברכה, מתן ...
המשך תשובה