הרב קו הוא כרטיס נטען כמו כל כרטיס אחר, אבל לא ניתן לדעת מה יש בפנים, רק דרך הנהג שהרבה פעמים אין לו זמן , או שאתה נמצא על האוטובוס של החברה הלא נכונה שאין לה גישה לנתונים של חברה אחרת או שאתה רוצה לדעת מה יש לך בכרטיס לפני שעלית על האוטובוס! כרגע אין שום דרך לבקר את כל הסכומים שלעיתים מגיעים ליותר מאלף שקל. כמו כן אין כמעט דרך לבקר כפל חיובים או חיובים שגויים של קוד נסיעה יקר יותר שטעונים בכרטיס יחד. האם אפשר לתבוע בתביעה ייצוגית -מערכת אוטומטית שתספק מידע לכלל הנוסעים על כל התוכן של כרטיסם, כמו שקיים בכרטיסים נטענים אחרים BIGTALK, TALKMAN, ויזה נטענת וכד'? תודה,
אלכס שלום,
התשובה לשאלתך הינה כי לכאורה נראה שכן.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במקרה שבו נגרם נזק רוחבי לקבוצה גדולה של אנשים והחברה הנתבעת מסתירה את הפגם במוצר, ניתן לשקול הגשת תובענה ייצוגית. זה שהחברה שלחה זיכוי לא שולל את זכות התביעה. אם יש פגם במוצר והחברה מסתירה...
המשך תשובה