שלום,שאלתי היא בנושא גבייה ללא אישור מכרטיס האשראי.עד 01/12 הייתי לקוחה של ספקית האינטרנט נטוויזין.אך אני רואה שהם מחייבים אותי מידיי פעם כמה שקלים כשהתקשרתי אליהם בחודש מאי דיברתי עם מנהלת קשריי לקוחות היא אמרה שתאזין להקלטות לוודא שבאמת סיימתי חוזה ושאכן ביקשתי מהם להתנתק.היא אמרה שתחזור אליי עד שבועיים וזה לא קרה ואני וויתרתי ולפניי חודש אני רואה ששוב חייבו אותי ושלחו לי חשבונית במייל ושם צויין שהתשלום האחרון בוצע גם בחודש הקודם .ואני פשוט אובדת עצות ועייפתי מהשיחות עימם .בבקשה אמור לי מה עליי לעשות, זה אומנם כמה שקלים אך אנני מקבלת מהם שום שירות ויש להם מספר אשראי אז הם מרשים לעצמם לגבות מימני.תודה
שלום. הייתי ממליץ להעלות הטענות על גבי מכתב ולראות עמדתם. ככל שהמצב עומד בעינו אף לאחר שליחת המכתב הייתי ממליץ לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהמשך להמלצתך, אל מי אני אמורה להפנות את המכתב? ובנוסף ביקשתי מחברת האשראי לחסום כל חיוב מצידם, האם זהו צעד נכון?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית בגין הודעות טקסט שהתקבלו על ידי חברת מרכולים, אשיבך כי לא ממש הצלחתי להבין את השאלה מכיוון שאת מציינת כי מספר הטלפון להסרה כן מופיע בהודעה. בברכה, מתן...
המשך תשובה