שלום! לפני חודשיים הייתי בסלקום ושילמתי עבור חוב של מכשיר ישן בכרטיס אשראי בשני תשלומים, בחשבונית לאחר מכן חויב גם חשבון הסלקום שלו בסכום המלא של העסקה בתשלום אחד (חשבון הסלקום יורד מאשראי אחר מאשר האשראי בו שילמתי על המכשיר הישן), כמו כן בידי יש את הקבלה עבור התשלום. טלפונית נציגת סלקום כלל לא רואה את הקבלה ועצם העובדה ששילמתי על העסקה באשראי והפנתה אותי למרכז שירות לצורך הבדיקה.
הייתי ממליץ להמשיך הבדיקה מול החברה. ככל שאכן מדובר בתשלום כפל והחברה אינה מוכנה להשיב הסכום ששולם ביתר המלצתי הינה להתקדם להליך משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בד"כ בעת ההזמנה ניתן לבחור את נקודת המשלוח. המקרה שתיארת בהחלט לא נראה תקין, עם זאת, יש להוכיח שיטתיות, שאחרת החברה תטען ל"טעות נקודתית". בברכה, מתן ...
המשך תשובה