היה לי מספר בסלקום עם חבילת דקות והודעות ללא הגבלה בארץ ובחו״ל, הייתי מאוד מרוצה מהשיחות חינם לחו״ל אז הלכתי לחברה וביקתי בנוסף לקו שיש לי לפתוח עוד קו נוסף עם אותו החבילה שיש לי הכל ללא הגבלה, הנציגה עשתה לי היא אמרה שזהו היא נתנה לי מספר חדש (בנוסף למה שיש לי) עם אותו חבילה הכלל ללא הגבלה וחתמתי בלי ליקראו, ואז לאחר חודשיים כמעט הבנתי שאני חייב לחברה יותר מ2000 ש״ח התברר שבמקום דקות ללא הגבלה היא עשתה לי רק 200 דקות לחו״ל! יש לציין שהם חייבו אותי כספית גם על ה 200 דקות ואז הם אמרו שזאת טעות וזיכו אותי רק על 200 דקות אבל עדיין אני שילמתי יותר מי 1500 שח. השאלה שלי זה האם למרות שחתמתי אני יכול להגיש תביע ?
שלום . ממה שאני מבין ממך הייתה הוראה מצידך לנציגה בעל פה שאתה מעוניין לקבל את אותו מסלול כמו במכשיר הראשון ? ולמרות זאת ביצעה שגיאה וחתמת על ההסכם מבלי לעלות על הטעות ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. כן זה בעצם מה שקרה, ואני גם ציינתי והדגשתי שאני רוצה דקות לחול ללא הגבלה, והיא אמרה לי אין בעיה אין לך מה לדאוג
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פנה לקבלת ייעוץ משפטי בעניין
בברכה,
רועי בלסיאנו, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן לפנות תחילה לחברים וידידים. אם זה לא עוזר, אפשר לפתוח למשל קבוצת פייסבוק ייעודית כמו "נפגעי חברת Z" וכו` בברכה, מתן ...
המשך תשובה