שלום רב. לאחרונה עברתי דירה והתקשרתי לחברת תקשורת כדי לעשות העברה של הטלוויזיה והאינטרנט. אמרו לי שבגלל שזה מעבר דירה אני אצטרך לחכות לטכנאי בשעות מסוימות. כל השעות שהציעו לי היו שעות שבגללן הייתי צריך להפסיד עבודה. אחרי שעשיתי את זה, ולאחר שהפסדתי יום עבודה שלם (הטכנאי גם איחר), הבנתי שלקוחות חדשים מקבלים שירות גם ביום שישי. כאשר שאלתי את הפקידה בנוגע לשירות ביום שישי היא אמרה לי שאין התקנות ביום שישי בכלל. האם אני יכול להגיש תביעה ייצוגית בשם הלקוחות הוותיקים אשר נאלצו להפסיד ימי עבודה וזאת למרות שהחברה מעניקה שירות טוב ויותר ללקוחות חדשים. מה משמעות ה"שקר" ששיקרו לי בנוגע ליום שישי מבחינת התביעה הייצוגית?
נתי שלום.
לכאורה מתיאור עובדות המקרה אולי יש מקום להגשת תובענה יצוגית אולם נראה
כי הבעיה תהיה נעוצה בהגדרת הקבוצה , כלומר על איזה מספר אנשים מדובר, מה ההפסד הכספי שלהם וכו' .
בנוסף הרי ברור שאותן חברות לא יכולות לקבוע את כל ההתקנות שלהן ליום שישי
זה דבר בלתי מתקבל על הדעת מבחינה הגיונית .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לפי התיאור שלך נראה כי אכן ישנה עילת תביעה טובה כנגד החברה. לגבי סכום התביעה - כדאי לקבל ייעוץ פרטני. בברכה, מתן ...
המשך תשובה