שלום רב, הזמנתי חבילה מאתר אונליין בחו"ל, אשר הועברה לחברת ההפצה לפני מעל לשבועיים. בנסיון ליצור קשר עם חבר ההפצה, אין מענה מהם לא במייל לא בוואטס אפ, ולא בטלפון. המענה ניתן אך ורק דרך בוט ולא דרך נציג אנושי. כשאני רוצה לברר איפה החבילה נמצאת ומה צפי הקבלה, אני לא זוכה למענה אלא הודעה אוטו' שבשלב זה לא ניתן לדעת צפי. אין לי דרך לתקשר איתם, ואת המשלוח שהזמנתי בלא מעט כסף, נראה לי שכבר לא אקבל. מה זכויותי במקרה הזה? ומה ניתן לעשות ?
שלום רב, באשר לשאלה אודות תביעה ייצוגית נגד קופת חולים, לא הובהר מה הנזק שנגרם. בכל תביעה ייצוגית יש להוכיח קיומו של נזק. בברכה, מתן ...
המשך תשובה