לפני כשבוע קיבלתי שיחה מנציג שמציע לי לנייד קו שברשותי, לאחר שקיבלתי והתקנתי את כרטיס הסים שהחברה שלחה אלי, הקו אינו זמין, כבר שבוע שאני בשיחות עם נציגי השרות והתמיכה הטכנית כולל פני פיזית למרכז השרות בראשון לציון אולם ללא הועיל. הקו שני הפך "זומבי" אני לא מקבל שרות וגם לא יכול להיתנייד לחברה אחרת. לעזרתכם אודה.
שלום רב חי,
נשמע שאכן נגרם לך נזק משמעותי.
יחד עם זאת, קשה לי להאמין כי מדובר בתופעה רוחבית. לכן, כדאי לנסות למצות מהלך אישי כנגד החברה, כגון תביעה אישית בין בבית משפט השלום ובין בבית המשפט לתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אני מבין את המצוקה המתוארת בשאלה. יחד עם זאת, תביעה של 14 דיירים אינה תביעה ייצוגית, אלא תביעה אישית/קבוצתית. עליכם להתאגד ולפנות לעורך דין שיפעל מול חברת המעליות. בברכה, מתן ...
המשך תשובה