חברה לסוכנות נסיעות בינלאומית הממוקמת בצ'כיה מציעה באופן קבוע טיסות המשלבות מספר חברות תעופה. משאחת הטיסות מתבטלות היא מפרה את מחויבותה לפצות את הלקוח על כלל הטיסה ומבטיחה רק נסיון לבטל טיסות ב"בסט אפורט" תוך אפס שקיפות המאפשרות לה לכאורה לגבות החזרים מחברות התעופה ולשמוא אותן אצלה בכך היא מפרה לפחות את חוקי האיחוד וצ'כיה שאימצה את חוקי האיחוד. כאל מקבלת תלונות חוזרות בנושא ומבטיחה גם היא עזרה ללקוח אך ורק ב"בסט אפורט" (פניה לחברה והמתנה לתשובתה) ומסרבת לנקוט באמצעים מול החברה וממשיכה לתת לה שירות סליקה מלא ללא סייגים למרות התנהלות הבעייתית החוזרת. האם ניתן לתבוע את חברת הנסיעות ו/או את חברת האשראי?
שלום רב,
נראה כי ישנה עילת תביעה אפשרית כנגד החברות אם כי יש צורך בקבלת פרטים יותר מלאים.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי השאלה בעניין תביעה נגד משרד החינוך. לפי חוק תובענות ייצוגיות (התוספת השניה לחוק) תביעה נגד רשות יכולה להיות רק בגין גביית יתר (פרט 11 לתוספת). לכן, לא נראה כי יש עילה לתביעה כנגד משרד ...
המשך תשובה