שלום, כיום וואטסאפ מציעים שכבת הגנה על הפרטיות שלנו באמצעות הצפנה מקצה לקצה אך אינם מעניקים שירות כאשר אדם ננעל מחוץ לאפליקציה ובכך מאבד את ״חייו״. בגלל תקלה שהייתה לי בטלפון מחקתי את האפליקציה והורדתי מחדש, עשיתי את השלב הראשון של הזיהוי עם קוד בן 6 ספרות אך על מנת להוריד את הגיבוי מהענן יש צורך בסיסמה נוספת או לחילופין קוד בן 64 ספרות. הזנתי את הסיסמה השנייה (שרשומה לי) אך האפליקציה אומרת שהסיסמה שגוייה. מכאן מתחיל הסיוט. על כל ניסיון נוסף את ננעל ליותר ויותר שועות. משעה זה עולה לשלוש ואז לשבע שעות וככה כל כמה שעות ניסיון אחד. פניתי אליהם אך נתקלתי בשירות לקוחות ותמיכה טכנית מהמחפירים ביותר. אשמח לדעת האם יש משו שאפשר לעשות על מנת שזה לא יקרה לאנשים נספים?
שלום רב,
לצערי אני לא חושב שיש לך עילת תביעה טובה. אדרבה, העובדה שהחברה מגינה על הפרטיות ומנסה למנוע פריצות ראויה להערכה. כמו כן, השירות הינו חינמי ולכן לכאורה הם לא חייבים להעניק לך אותו.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו ייתכן שיש פה היתכנות לתביעה ייצוגית. העניין הוא, שצריך להוכיח שזו לא תקלה נקודתית, אלא שהחברה פועלת כך באופן שיטתי ביחס לכלל לקוחותיה. עליך לאסוף ראיות משמעותיות בעניין זה. בב...
המשך תשובה