שלום רב, אשמח לקבל מידע כיצד לפנות, וגם מאותת לאנשים נוספים להצטרף אם נפגעו כמוני מגבייב ללא אישור מפורש מצד נטוויז'ן 013. בתמצית: בפירוט נובמבר 2011 ראיתי חיוב בכ' האשראי שלי מנטוויז'ן 013, ללא הסבר וכמובן ללא אישורי וידיעתי. פניתי לשרות דרך אתר החברה פעמיים, אישרו שקיבלו פנייתי, ויחזרו אלי תוך 3 ימי עסקים. זה לא קרה גם אחרי 45 ימים! פניתי במכתב רשום לחברה, התרעמתי על חדירה לחשבוני, למרות שמזה שנים איני נעזר בשרותיהם, אך הם עושים שימוש לא חוקי בפרטי חשבוני המצויים בידם. דרשתי פיצוי כספי על גניבת כספי ועל אי מתן שרות בזמן סביר כנדרש. חזרה אלי נציגתם, אמרה שהחיוב הוא עבור " דמי מנוי לשיחות בחו"ל". והרי בשביל זה יש SKYPE. לדבריה היא בדקה את תוכן השיחה המוקלטת והודתה בפני שאין אמירה ברורה ופוזיטיבית מצידי. לי זה ברורו שאין. אמרה שיזכוני והציעה פיצוי ששוויו 119 ש"ח, רעיון שדחיתיו. כמעט ברור לי שאופן התנהגות כזה מצד החברה סביר שננקט כנגד עוד אנשים. אני מעודד נפגעים נוספים שייצטרפו אלי, אם יש, ויחד נשקול הגשת תביעה ייצוגית בעזרת הפורום כאן. או לחילופין הכוונה ועצה לתביעה צרכנית/ אחרת בתביעות קטנות. תודה, יהודה
וחשוב לנו לבחון אותה במהירות. נודה באם תעביר פרטים לזיהוי ואפשרות ליצירת קשר בדחיפות
תודה,
פניות הציבור
013 נטוויז'ן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יהודה שלום,
לצערי גם אני מנפגעי נטוויז'ן, גם אני חוייבתי בכרטיס האשראי בסכומים שלא לפי ההתחייבות הראשונית.
כמוך שלחתי מיילים לחברה בהם הובטח כי יחזרו תוך שלושת ימי העסקים אך לא עשו זאת גם בשיחות טלפוניות שאני יזמתי הבטיחו לחזור בתשובה אך לא עשו זאת.
יש בהחלט הרגשה שזה דבר מגמתי של החברה ואשמח להיות שותפה להגשת תביעה.
עינת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עינת שלום,
תודה על תגובתך ועדותך הדומה לחוויתי השלילית מחב' נטוויז'ן 013.
אנא פני אלי
תודה, יהודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כבר חודשיים מחייבים אותי ב100 שקלים יותר ממה שסיכמתי איתם , שום נציג לא חוזר אלי כבר שבוע , גם לא קשרי לקוחות ! ביקשתי ניתוק דרך האתר "נתק" לפני יומיים , וכמובן שום דבר לא קורה !
אני מעונין לדעת איך מגישים תביעה דרך " תביעות קטנות" והעיקר מה זה אומר ההתנתקות מהם כאשר אני מחוייב עד חודש מאי ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצוות 013 נטוויז'ן שלום,
במקום לתור אחרי מתלוננים ונפגעי חברתכם בפורומים השונים, רכזו את המאמץ והגדילו את הרצון וההתחשבות במתלוננים. סביר שרובם צודקים. סביר שכל צרכן שתקשיבו לו יהפך ללקוח נאמן וישתלם ל-013 נטוויז'ן ל א ו ר ך שנים. מה כה קשה לאתר יהודה שהתלונן בחברתכם?! ואולי זה תרגיל זול ביח"צ. מכל מקום, לא אסכים לתיקון רק עבורי מבלי לאתר ולהחזיר תשלום לכל נפגע שחוייב כמנוי לשיחות לחו"ל או שרות אחר שלכם, מבלי שחתם על הזמנה או שקיבל סיכום הזמנתו הטלפונית ולא ביקש לבטלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ממה אתם פוחדים, כל החברות האלה שרק יודעות לגזול כספים, פשוט גועל נפש!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אשמח לקבל מידע ולהשתתף בתביעה היצוגית
גם לי לקחו סכומים מטורפים מהחשבון ללא הסכמתי .
בחודש יוני שנה שעברה יצרתי קשר עם חברת נטוויז'ן וביקשתי להתנתק מאחר ואני עוברת דירה , נשארו לי חודשיים לסיום העסקה,הנציגה הודיעה לי בטלפון שמאחר
ובמסגרת העסקה השנתית קיבלתי חודשיים חינם כלומר החודשיים שנותרו הם ללא חיוב ןממילה אני לא משלמת עבורם , אז אין למה להתנתק העסקה ממילה מסתיימת .
כך הסתיימה השיחה . עברתי לדירה החדשה שלי לאחר שהות של שלושה חודשים אצל אחותי ., החלטתי להתחבר דרך חברה אחרת , במקביל בדקתי את החשבונות והסתבר לי שנטוויז'ן החלה על דעת עצמה בלי ליידע אותי בלי שיש לי כתובת ,) עסקה חדשה לשנה - בחיוב כפול ממה שנהוג, אני לא אישרתי עסקה בטח לא בסכום זה מה גם שלא גרתי בבית שלי תקופה. הם טענו ששלחו לי חשבוניות עם הודעה שמעולם לא קיבלתי , החיוב נמשך כשישה חודשים, הם מסרבים לזכות אותי , שאלתי האם הם יכולים להמשיך עסקה ללא אישור שלי ועל סמך מה הרי לא הייתה לי כתובת באותה תקופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, איני יודע לאיזה פס"ד של כב` השופטת פרוקצ`יה אתה מפנה. מכל מקום, המקום לפרסם חוק הינו ברשומות. אין שום חובה לפרסם חוקים בלוחות מודעות, או בכל מקום אחר. חוק נכנס לתוקף עם פרסומו ברשומות (אלא ...
המשך תשובה