אנחנו נפגענו מספק אחר - 5 נגרים - שלא עמד בהבטחתו בע"פ ואפילו כבר חרג ממועד האספקה הדרקוני שבחוזה (65 ימי עסקים...). איך ממשיכים? תודה
שלום רמי
אבהיר תחילה כי מאפייני תובענה ייצוגית הינם רבים, ואיני משוכנע כי מתאימים למקרה שלכם. למשל הנפגעים בתביעה ייצוגית הינם רבים שהפסדם הכספי קטן ואף זניח.
נראה כי במקרה שלכם המהלך הראוי והנכון הינו הגשת תביעה רגילה כאשר כל חמשתכם תובעים יחדיו, במידה וסיפורכם זהה כמובן).
המלצתי הינה כי תפנו לייעוץ משפטי לבירור הליך זה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם ניסיתם לבטל את העיסקה אחרי שהם איחרו בהספקת המוצר (אני שואלת כי 5 נגרים הבטיחו שיבטלו רק כאשר הם יאחרו בהספקה ולא ניתן לבטל לפני כן - למרות שבחוזה כתוב שניתן תמורת 25%)?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית בגין הודעות טקסט שהתקבלו על ידי חברת מרכולים, אשיבך כי לא ממש הצלחתי להבין את השאלה מכיוון שאת מציינת כי מספר הטלפון להסרה כן מופיע בהודעה. בברכה, מתן...
המשך תשובה