חברת תחנות דלק לא מאפשרת התקשרות לקוחות. אין אף אחד שעונה להודעה או למייל. במוקד הטלפוני מנתקים מייד אם בוחרים "שירות" או מעבירים לשירות שיחה חוזרת (בלי שהם מתקשרים אחרי זה) אם בוחרים כספים. אין דרך ליצור איתם קשר כלקוח. האם יש עילה לתביעה ייצוגית?
שלום רב, באשר לשאלה אודות גביה בשיטת מצליח, להלן תשובתנו: מהנתונים כפי שהוצגו בשאלה נראה כי ניתן להגיש תביעה ייצוגית, אם כי מדובר בנתונים חלקיים בלבד ועל מנת לבחון את הדברים לעומק נדרשים פרטים מלאי...
המשך תשובה