שלום רב, היזמנתי בחודש 12.11 חבילת נופש לבודפשט באמצעות סוכנות נסיעות ידועה וגדולה לחודש 3.2012, הם כירטסו לי כרטיסים דרך מאלב , כפי שידוע מאלב פשטה את הרגל והטיסה לא בוצעה. הסוכן פנה אלי ודרש ממני שאשלם לו 927 דולר בגין כרטיסים שכירטס לי ושאת תמורתם כאמור לא קיבלתי. האם יש מישהוא במצב זה אותו תארתי שיכול להחכים אותי ולייעץ לי כיצד לנהוג? המון תודה
שלום נחמן
בהחלט מתסכל ומקומם
לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לדרוש את ביטול העסקה מסוכנות הנסיעות אשר למעשה מכרה לך כרטיסים לא תקפים.
שלח לחברה מכתב,פרט את השתלשלות העניינים ודרוש את ביטול העסקה. ביכולתך לדרוש אף פיצוי עבור התנהלות חברת הנסיעות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למיטב הבנתי אין כל חובה של רכבת ישראל לפתוח יציאות ספציפיות בתחנות הרכבת. לכן, עם כל ההבנה לעיכוב שהדבר יוצר אני לא רואה עילה משפטית לחייב את רכבת ישראל לפתוח דווקא את היציאה שאתה מעוניין...
המשך תשובה