שלום. בביתי מותקנת אזעקה מזה שנתיים כולל קודן מחברת אזעקות ישראלית. לאחרונה פנתה אליי החברה בכתב על כך שעליי להתחיל לשלם לה דמי מנוי חודשיים אם ברצוני להמשיך להשתמש בציוד. כאן המקום להסביר כי הציוד לא יכול לעבוד מקומית אלא חייב להתחבר באינטרנט לשרת החברה. כשרכשתי את הציוד מהמתקין לפני כשנתיים לא נאמר לי על ידו או על ידי החברה כי היא תתחיל לגבות דמי מנוי בעתיד. משיחה עימו הבנתי כי זו מדיניות חדשה של החברה להתחיל לגבות דמי מנוי מכל מי שקנה ממנה ציוד בעבר.
שלום רב,
על פני הדברים אם הדבר לא הוצג בעת הרכישה נראה שיש עילת תביעה. אשמח לשמוע יותר פרטים כדי לחוות דעה יותר ברורה וחד משמעית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מבירור נוסף, אפשר להמשיך ולהשתמש בקודן באופן ידני.
לעומת זאת, השימוש באפליקציה הנלווית שהיה בחינם (ואפשר למשל להפעיל או לנטרל את האזעקה מכל מקום בעזרת הסלולרי) הפך להיות בתשלום.
הרכישה היתה דרך מתקין (איש אזעקות) ולא ישירות מול החברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני מניח שיש הסכם התקשרות.
חשוב לבדוק מה כתוב בתנאים שלו.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה