שלום ברשותי טנדר איסוזו מודל 2012 שרכשתי ביונואר 2024 מסוחר, לאחר כ שלושה או ארבעה חודשים גיליתי ההרכב מוציא עשן שחור בכל לחיצה על דוושת הגז פניתי לחברה בפתח תקוה לבדיקה החליפו לי שמן ומסננים צילו עד למינימום שמן ואמרו לי לנסוע 1000 ק״מ ולחזור לבדיקה לאחר 1000 הקילומטר מפלס השמן עלה . קודם לכן סיפרתי לחבר שהוא מכונאי על המקרה והוא עידכן אותי שיש קבוצת רכבים איסוזו עם פגם ויש תביעה ייצוגית שאבדוק ,בדקתי ואכן ראיתי שיש ואתה העו״ד המייצג כשפניתי לחברה וטענתי שמגיע לי טיפול מלא על המקרה הזה הם ענו לי שהסתיים הטיפול לפני כשלושה חודשים קודם ואין לי זכות לקבל טיפול בגין התביעה הייצוגית . אבקש לדעת מה הנכון האם יש מגבלת זמן ?לאחר שציינתי בפניהם שאני אפנה לשאול את העו״ד המטפל היועץ אמר לי חכה עם זה נצלם את המדיד ונשלח לחברה וכן נצטרך לעשות לך בדיקה של ארבע שעות שזה אומר עלות כל שעת בדיקה 450 ש״ח בערך שזה יכול להגיע עד כ2000 ש״ח על חשבוני .
שלום רב,
המקרה שלך מצריך ייעוץ פרטני שכולל עיון במסמכים שלא מצורפים לפניה הזו.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה