חברת שליחויות מפזרת לי חבילות בכל מיני מקומות.. אומרת שיש לה איימל או וואצאפ או טלפון ואין שם שירות וגם שולח מכתבים ואין מענה... מנכ"ל שירות הלקוחות צחק עליי בשיחה שאני נכה והשפיל אותי.. הם הבטיחו דברים ושיקרו.. עושים מה שבא להם ושמים חבילות מעל למרחק הליכה סביר למרות שיש להם נקודות קרובות אליי אבל כנראה שיש להם רשימה שחורה ויודעים שאני נכה הם דורשים ממני על כל משלוח עוד 20 שקל חוצפנים ובכוונה הם עושים את זה ואין להם נקודות בחירה למרות שבפועל יש

שלום רב,
בד"כ בעת ההזמנה ניתן לבחור את נקודת המשלוח.
המקרה שתיארת בהחלט לא נראה תקין, עם זאת, יש להוכיח שיטתיות, שאחרת החברה תטען ל"טעות נקודתית".
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, איני מכיר את פרטי השאלה, אך על פני הדברים נראה כי הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית אלא אם יוכיח התובע כי באופן עקבי מדובר באיכות ירודה של ניקיון לכלל הלקוחות. נראה כי ההצעה של שטיפה נוספת הי...
המשך תשובה