שלום רב. מתואר להלן מקרה, האם קיימת עילה לתביעה ייצוגית? מחברת משלוחים שלחו אותי להוציא חבילה מחנות בזכרון יעקב. להלן תיאור המקרה: הייתי פעמיים בחנות כדי להוציא את החבילה. בפעם הראשונה המוכר טען שאין חבילה על שמי. כך גם בפעם השנייה. אני ביקשתי שיבדוק והוא סרב. התעקשתי זמן רב ורק לאחר שהבין שאני לא מתכוון לוותר, הסכים לבדוק והחבילה אותרה. היו בחנות בסך בכל 3 חבילות. התנהגות המוכר הייתה בזוייה גם לאחר שקיבלתי את החבילה חברת המשלוחים לא מאפשרת לי ולא לאף אחד להתלונן. אין אפשרות לקבל מענה אנושי למרות שבמענה האוטומטי אומרים שניתן לקבל. כל אחד יכול לנסות ולראות שכך הדבר. אני ניסיתי זמן רב. ראה גם חוות דעת באינטרנט. הבעייה העיקרית נמצאת בחברת המשלוחים שמספקת שרות לאנשים רבים ולא לחנות עצמה. אין כל דרך לקבל מענה אנושי מחברת המשלוחים. בברכה. דנות אברהם.
שלום רב,
המקרה שתיארת אכן מקומם. השאלה היא אם מדובר בעניין מקרי או בשיטה. לא די בשני מקרים כדי להוכיח שיטה, אלא יש צורך בתיעוד נרחב יותר.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך על הטעיה והערמת קשיים של חברת אשראי לביטול כרטיסי אשראי ולפרוע הלוואות, אשיב כי על פני הדברים ומבלי לבחון את המסמכים ייתכן וקיימת עילת תביעה. עם זאת, כדי להגיש את התביעה כתביע...
המשך תשובה