שלום הזמנתי אוכל מרשת ממסעדות מוכרת . שילמתי באשראי דרך האפליקציה , הגיע לי רק חלק מההזמנה , ניסיתי לפנות דרך שירות לקוחות ולא קיבלתי שום תשובה . פניתי למסעדה המקומית והם הפנו אותי שוב לאפליקציה . ופשוט אין עם מי לדבר . אני יודע שאני לא היחיד שהתמודד עם התופעה . האם אפשר להגיש תביעה ?
שלום רב,
על פניו הסיטואציה שמתוארת היא סיטואציה אישית שקרתה לך. לא חושב שמסעדה מסוימת שולחת בכוונה רק חלק מההזמנה, אלא מדובר כנראה בתקלה.
מומלץ לשלוח לאותה רשת פניה בכתב בצורה ברורה ואני סמוך ובטוח שפניה ראויה תזכה ליחס הולם.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך אודות גביית תשלום בהרשאת חיוב בבנק לאחר סיום התקשרות מול קופת גמל - לא ניתן לתת ייעוץ ללא קריאה של החומר הרלוונטי. בברכה, מתן ...
המשך תשובה