לקוח לא מרוצה מאיכות הניקיון הפנימי ברכב. הציע פיצוי של שטיפה נוספת ללא עלות. הלקוח עו"ד שאיים ביצוגית. האם יש לו קייס ?
שלום רב,
איני מכיר את פרטי השאלה, אך על פני הדברים נראה כי הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית אלא אם יוכיח התובע כי באופן עקבי מדובר באיכות ירודה של ניקיון לכלל הלקוחות. נראה כי ההצעה של שטיפה נוספת הינה הצעה ראויה.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית בגין הודעות טקסט שהתקבלו על ידי חברת מרכולים, אשיבך כי לא ממש הצלחתי להבין את השאלה מכיוון שאת מציינת כי מספר הטלפון להסרה כן מופיע בהודעה. בברכה, מתן...
המשך תשובה