בוצע חיוב בגין חיבור המנוי של חברת תקשורת לשירות סטרימינג. לא אישרנו חיבור שלירות, ולא קיבלנו התרעה על ההתחברות ולא על החיוב הצפוי. יש לנו מנוי אחר בשירות- אין לנו כל צורך במנוי דרך חברת תקשורת. בחברה לא הסכימו לבטל את החיוב שביצעו בעבור מנוי שאנחנו לא צריכים ולא רוצים. בחברה לא הצליחו לספק את פרטי המנוי לסטרימינג כדי לבקש מולם זיכוי בעבור החיוב. לא הצלחנו להוציא את פרטי המנוי באזור האישי באתר של החברה (קוד מנוי / מייל של המנוי בסרטימינג) - אמור להיות זמין ומיידי . גם התמיכה הטכנית של החברה לא הצליחה לברר את הפרטים האלו בטענה שהמנוי בכלל לא יכול להתחבר לשירות (אולי זה קרה בעקבות בקשה שלנו לבטל את השירות). שורה תחתונה, בחברה חייבו אותנו על משהו שאנחנו לא רוצים ולא צריכים, בלי לעדכן אותנו מראש, ובלי לקבל אישור - כל זה בזכות העובדה שפרטי כרטיס האשראי שלנו זמינים עבורם. מניח שאנחנו לא היחידים שחויבו בצורה כזו - האם יש מקום לתביעה ייצוגית?
שלום רב,
על פניו יש לכם עילה אישית.
לגבי קיומה של קבוצה לא די בהנחה שיש עוד נפגעים אלא צריך תשתית עובדתית לכך.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך על תביעה ייצוגית כנגד מכון כושר שמחייב את הלקוחות שלו לתת טביעת אצבע על מנת להיכנס לאימון אשיב כי לטעמי מדובר בפגיעה בפרטיות המתאמנים, זאת באופן לא סביר ולא מידתי. במכוני הכושר ...
המשך תשובה