בחודש נובמבר 2022 העברתי את קופת הגמל שלי. על אף העברת הכספים בחודש ינואר 2023 החברה הראשונה המשיכה לגבות את הכסף מהמעסיק (אני בעל השליטה בחברה) וזאת על אף שהקופות עברו לבית השקעות אחר.. לאחר פניית סוכן הביטוח לחברה הראשונה החלה מסכת טרטורים ובקשות לחתימה על טפסים ועוד. בפועל עד היום הם טרם השיבו את הכספים שנגבו מחשבון הבנק. במקרה שלי מדובר על שני חיובים. בחודש פברואר 2023 החברה הראשונה ניסתה שוב לבצע גבייה לשני הסכומים הללו אך הפעם ניתנה לבנק הנחייה לביטול הרשאת החשבון ועל כן בקשת הגבייה נדחתה על ידי הבנק. לדעתי בסבירות גבוה כי ישנם מבוטחים נוספים שנפלו קורבן לכאורה ״לטעות הטכנית התמימה״ של החברה ויתכן כי חלקם כלל לא מודעים לכך. אשמח לדעתכם בעניין
שלום רב,
באשר לשאלתך אודות גביית תשלום בהרשאת חיוב בבנק לאחר סיום התקשרות מול קופת גמל - לא ניתן לתת ייעוץ ללא קריאה של החומר הרלוונטי.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך בנוגע לתביעה ייצוגית בגין הודעות טקסט שהתקבלו על ידי חברת מרכולים, אשיבך כי לא ממש הצלחתי להבין את השאלה מכיוון שאת מציינת כי מספר הטלפון להסרה כן מופיע בהודעה. בברכה, מתן...
המשך תשובה