שלום רב, קיבלתי אימייל שמגיע לי קופון בגלל הסדר שנקבע במסגרת תביעה ייצוגית. שלחתי מייל בחזרה כפי שהתבקשתי שבו בחרתי את הקופון. לאחר מספר חודשים ללא תגובה שלחתי מייל לחברה, החברה כתבה בתגובה שתאריך הסף לקבלת פניות לקוחות עבר. התאריך שבו שלחתי להם מייל שבו בחרתי קופון היה במסגרת הזמן. מה ניתן לעשות? תודה מראש.
שלום רב,
לגבי פנייתך בנוגע לאי קבלת קופון למרות פניה לחברה במועד הרלוונטי:
ניתן לפנות לבית המשפט בו התנהל ההליך, לצרף את האסמכתאות הרלוונטיות ולבקש שהחברה הנתבעת תכבד את הקופון.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, הפורום הזה עוסק בתובענות ייצוגיות. שאלתך נוגעת לדיני לשון הרע ואינה נוגעת לפורום זה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה