שלום. כבר שנה שאני מתנייד ברכבת לעבודה (רוכש כל חודש חופשי חודשי). מתחילת המלחמה אחת מהכניסות בתחנת סבידור מרכז סגורה לכניסה ויציאה. (גשר מודעי) מה שמאלץ אותי ועוד רבים להיכנס בכניסה הראשית ולבזבז זמן יקר בכל יום, פעמיים ביום. אם לאחר חודש-חודשיים ראשונים העניין התקבל בהבנה, היום, כמעט 4 חודשים לתוך המלחמה היציאה עדיין סגורה ולא פועלת באופן מלא. משיחה שלי היום עם שירות הלקוחות של הרכבת נאמר לי שאין צפי לפתיחת התחנה, ומנהל התחנה מפנה אותי לקב״ט שגם לו אין תשובות. בשורה התחתונה- גוף תחבורה מדיני עם תקציב של מאות מיליוני שקלים לא מסוגל לגייס איש אבטחה אחד שיתפעל את הכניסה לתחנה ובנוסף אין לו שום צפי לפתיחה מחודשת. אם בתחילה אלו היו אילוצים, היום נראה שהרכבת פשוט נהנית מהמצב הקיים ואין לה שום רצון להסדיר את הנושא. האם יש משהו משפטי לעשות בנידון?
שלום רב,
למיטב הבנתי אין כל חובה של רכבת ישראל לפתוח יציאות ספציפיות בתחנות הרכבת.
לכן, עם כל ההבנה לעיכוב שהדבר יוצר אני לא רואה עילה משפטית לחייב את רכבת ישראל לפתוח דווקא את היציאה שאתה מעוניין בה.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככלל לפי חוק הגנת הצרכן במקרה של מכירה מרחוק יש אפשרות לביטול העסקה בתוך 14 יום. ואולם החוק מחריג מכך את המונח "מידע" - המוגדר בחוק המחשבים כ"נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, למעט תוכנה, המו...
המשך תשובה