שלום. יש עסק שגובה תשלום בשיטת מצליח. למרות שיש הנחה במדבקה גובים תשלום. ורק מי שיודע שנדרש להעביר שוב את הכרטיס מקבל את ההנחה בפועל מהמכונה. כלומר רק בהעברה שניה של הכרטיס המכונה מקבלת את ההנחה. מן הסתם רבים לא יודעים זאת ומשלמים תשלום עודף. האם ניתן לתבוע בנושא זה ? האם נדרש קודם להזהיר את העסק ?
שלום רב,
באשר לשאלה אודות גביה בשיטת מצליח, להלן תשובתנו:
מהנתונים כפי שהוצגו בשאלה נראה כי ניתן להגיש תביעה ייצוגית, אם כי מדובר בנתונים חלקיים בלבד ועל מנת לבחון את הדברים לעומק נדרשים פרטים מלאים יותר.
לפי הפסיקה לא קיימת חובה לפניה מוקדמת, אך לעיתים יש בכך יתרון לא מבוטל.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך אודות הגשת תביעה ייצוגית כנגד דואר שליחים, אשיבך כי על פניו אם אכן שילמת על שירות ולא קיבלת אותו יש לך עילת תביעה. אם אכן יש לך תיעוד על מקרים רבים שבהם התופעה קרתה אזי נראה כי ...
המשך תשובה