שלום. קיבלתי קריאת שירות מיבואן הרכב. כתוב שזאת קריאה חוזרת אך לא קיבלתי לפני זה שום דבר. הקריאה החוזרת נשלחה ב-31.01.2023 אך איך שהדואר עובד קיבלתי אותה רק בסוף פברואר. אז התקשרתי למוסך היבואן, לא היה חלקים, התקשרתי לשירות הלקוחות של היבואן - לא היו חלקים בכל הארץ, אמרו להתקשר בעוד חודש. מאז אני מתקשר כל חודש וכל הזמן אצל יבואן אין חלקים בכל הארץ ולא יודעים מתי יגיעו. זה אומר שגם אי אפשר למכור את הרכב (לא מעבירים בעלות) וגם יהיה אי-אפשר לעבור את הטסט (אבל אני כן רוצה למכור את הרכב עכשיו כי אוטוטו תיגמר אחריות). האם זאת עילה לתביעה ייצוגית? אני גם צריך לנסוע ברכב עם בעית בטיחות וגם לא יכול למכור אותו וגם ייתכן שיגיע מועד הטסט והרכב יושבת (לא מעבירים טסט בלי ריקול), וזה כבר למעלה מ-3 חודשים. תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אכן התנהלות הרוקח בעייתית. יחד עם זאת, לא נראה כי הדבר מתאים לתובענה ייצוגית שכן יהיה קשה להוכיח קיומה של קבוצת אנשים שנפגעה מהתנהלות זו. בברכה, מתן ...
המשך תשובה