במסגרת חידוש ביטוח רכב, מקנה החברה הטבה ללקוח בצורה של שובר קניה. השובר אמור להשלח תוך חודשיים ממועד כניסת הפוליסה לתוקף. בפועל, החברה שלחה את השובר רק לאחר 6 חודשים ואינספור פניות טלפוניות וכתובות של הלקוח לחברה. תופעה זו חזרה על עצמה 3 שנים רצופות. עולה הרושם שהחברה מנסה להתנער מההסכם עם הלקוח ומקווה שהנושא ישכח. לקוחות שלא טורחים לבדוק את זכותם לקבלת ההטבה, יכולים לאבד אותה ובכך לא לקבל את הפוליסה בהתאם להסכם מול החברה. האם יש עילה לתביעה ייצוגית?
תודה על פנייתך, הנושא עשוי להתאים לתביעה ייצוגית במידה שמדובר על היקף גדול של לקוחות שלא קיבלו את ההטבה ככל. מתיאור המקרה אנו בספק שיש נזק כספי גדול מספיק בכדי להצדיק הליך ייצוגי.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, כמות האנשים הנדרשת להגשת תביעה ייצוגית אינה עולה על תובע יחיד ובלבד כי תוכח שיטה. הסכום צריך להיות סכום סביר שמשקף את הנזק האינדיבידואלי שנגרם לכל אחד מיחידי הקבוצה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה