ברצוני לדעת האם יש מקום לתביעה ייצוגית על שירות כפוי שמשית שירות הדואר על מזמיני חבילות כאשר, השולח בחו"ל בוחר לשלוח חבילה בשירות ems אקספרס עליו הוא משלם במדינה שלו, בלי להודיע ללקוח והוא למעשה מעין שירות גוביינא עליו צריך לשלם הלקוח בישראל עם הגעת החבילה לארץ. התשלום נדרש מהלקוח לטובת הדואר וזאת בלי ידוע מוקדם של הלקוח על ידי הדואר וללא יכולת לסרב לשירות בטענה שהשירות התבקש על ידי השולח ועל הלקוח לשלם אחרת הפריט יוחזר. ראיתי בחיפוש אינטרנטי כי יש עוד אנשים שמלינים על שירות כפוי זה. ובמקרה שלי השולח גם מכחיש כי שלח באופן זה. תודה
תודה על פנייתך,
מתיאורך עולה כי המקרה אינו מתאים לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ראשית הפורום עוסק בתביעות ייצוגיות ולא בתביעות קטנות. לגופו של עניין - אין הגבלה על המקרים שבהם ניתן לתבוע בגין איחור או אי הגעה של אוטובוסים. מה שעליך להוכיח הוא שנגרם לך נזק כתוצאה מכך ...
המשך תשובה