שלום רב, ביצעתי הזמנה באתר להזמנת מלונות למלון בחו"ל עבור בני בן ה-18. ההזמנה בוצעה ללא אפשרות ביטול. לאחר זמן מה ולאחר ששמתי לב שישנם מלונות שמגבילים את גיל האורח בזמן הצ'ק אין, שלחתי הודעה למלון לוודא שאין להם הגבלת גיל שכזו, שכן לא מצוין באתר האינטרנט בו הזמנתי שיש הגבלה (באותו אתר ישנם מלונות אחרים שלגביהם כן מצוין שיש הגבלה). קיבלתי תשובה מהמלון שיש להם את ההגבלה הזו גם כן. ביקשתי מהאתר החזר על ההזמנה עקב ההטעיה שהאתר גרם בכך שלא פרסם את הנתון הזה. האתר מתעקש שאין אפשרות להחזר מכל סיבה. האם אפשר לתבוע את האתר על כך? תודה
תודה על פנייתך,
עו"ד ממשרדנו יצרה עמך קשר טלפוני להמשך ייעוץ .
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בוודאי שניתן להוכיח נזק בתביעה ייצוגית. לא רק שניתן, אלא אף חובה לעשות כן, שאם לא התביעה לא תאושר. בברכה, מתן ...
המשך תשובה