רכשתי מגן מסך. במועד הרכישה נמסר כי קיימת אחריות על המגן ושניתן בכל שלב שהוא לגשת לנקודת שירות ולבצע החלפת מגן לחדש ללא תמורה. לצערי לאחר נפילה ושבר במסך בעת החלפת מסך נקרע חלק ממגן המסך. באתי לבצע החלפה כפי שהובטח ונאמר שלא ניתן לכבד את האחריות שכן המגן הישן צריך להיות שלם והאחריות אינה מכסה קרע. הוצע לי מגן חדש ב-50% הנחה. ציינתי מספר פעמים כי לא צוין בשום שלב ובשום מקום כי האחריות מותנית בשלמות המגן הישן. בשיחה עם סמנכ"ל השירות נמסר לי כי מדובר בנזק לקוח ולכן אין אחריות. שוב הוצע לי מגן חדש בהנחה של 50%. האם יש כאן עילה לתביעה ייצוגית?
תודה על פנייתך, מתיאור המקרה לא סביר שיש הצדקה לתביעה ייצוגית מאחר שהקבוצה המיוצגת והנזק הכולל אינם גדולים.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תביעות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, השאלה אינה כוללת מספיק פירוט עובדתי שיאפשר תשובה הולמת. נא לפרט את כל הנתונים העובדתיים בכדי שניתן יהיה לתת מענה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה