קיבלתי מתנה מחברה- שובר לפיצה של שני מגשים +תוספות+ בקבוק שתיה -עם תוקף לשנה. החברה הפסיקה לעבוד עם הפיצרייה וגיליתי זאת כשהלכתי עם ילדיי לממש את השובר, ולא כיבדו אותו ברשת. כשפניתי לחברה באותו הרגע - לא קיבלתי מענה. נאמר לי שיישלח לי שובר חלופי בעוד 3 ימים. לאחר 3 ימים - קיבלתי שובר חלופי לפיצה של חברה אחרת, אך רק של מגש אחד. כשניסיתי לדבר עם החברה - ולהגיד להם שמגש אחד פשוט לא רלוונטי למשפחתי, ושהשובר המקורי היה ל-2 מגשים + תוספות +שתיה - הם אמרו שזה שובר "באותו ערך כספי". מכיוון שמגש אחד פשוט לא רלוונטי עבורי - ביקשתי שישלחו לי זיכוי כספי במקום, אך הם לא הסכימו בטענה ש"כבר עברו 14 ימי עסקים". אם הייתי יודעת תוך 14 ימי עסקים שלא יהיה ניתן לממש את השובר כפי שקיבלתי אותו- בוודאי ובוודאי שהייתי מבטלת אותו. לסיכום- הזמנו שובר של 2 פיצות משפחתיות + תוספות + שתיה. העסקה בוטלה על ידי החברה - והם שלחו מוצר אחר שלא רלוונטי עבורי, ולא הזמנתי אותו. (שובר למגש אחד.) לצערי לא קיבלתי מענה הולם מהחברה. רציתי לשאול האם זה יכול להוות בסיס לתביעה ייצוגית. (ביטול עסקה מצד בית העסק, ללא פיצוי של הלקוח). תודה רבה
תודה על פנייתך, מתיאור הדברים עולה כי הקבוצה שאירע לה מקרה כזה קטנה ואין הצדקה לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תביעות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלה אודות תביעה ייצוגית נגד קופת חולים, לא הובהר מה הנזק שנגרם. בכל תביעה ייצוגית יש להוכיח קיומו של נזק. בברכה, מתן ...
המשך תשובה