שלום, חברת תיירות שבוטלה בה עסקה שבוצעה באינטרנט של טיסה עתידית, ע"פ סימולטור המועצה לצרכנות - זיכוי מגיע תוך 14 יום. בפועל מזכים רק לאחר זיכוי של חברת התעופה - לא מתחייבים לזמן אפילו מעל 30 יום. לא מוכנים להתחייב לתאריך מדויק. במקרה אצלי - עבר חודש וחצי ממועד בקשת הזיכוי ועד כה לא בוצע זיכוי. לא מעניין אותם שהחוק מורה על זיכוי תוך 14 יום. מה ניתן לעשות? תודה
תודה על פנייתך,
יש הבדל בין תנאי הזיכוי כאשר הכרטיס נרכש מחברת התעופה או מסוכנות מתווכת.
ככל שהחברה המתווכת אינה עומדת גם בתנאי הזיכוי החלים עליה, נא צור קשר למספר המופיע באתר זה להמשך ייעוץ ללא עלות.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ככל שאין בידיך ראיות כי מדובר בתקלה סדרתית, הרי שתביעה שכזו אינה מתאימה להתברר כתביעה ייצוגית, אלא כתביעה אישית. עליך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום הנזיקין. בברכה, מתן ...
המשך תשובה