שלום רב, לאחרונה רכשתי מוצר מזון, המחיר המוצג היה X בתנאי שהלקוח ירשם כחבר מועדון, לאחר רישום החברות ובטרם תשלום בקופה, נאמר שהמחיר הוא גבוה ב-10 ש"ח מהמחיר המוצג וכי המצג שהופיע אינו נכון? אינני יודע כמה אנשים נפגעו ובטוח שכמה. העניין הוא האם הנושא מצדיק הגשת תביעה ייצוגית?
תודה על פנייתך,
אם מדובר בתופעה רוחבית במוצר שמכירותיו גבוהות, יש מקום לבחון תביעה ייצוגית .
ליעוץ ללא עלות תוכל לפנות למשרדנו לטלפון המופיע באתר.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במקרה שבו נגרם נזק רוחבי לקבוצה גדולה של אנשים והחברה הנתבעת מסתירה את הפגם במוצר, ניתן לשקול הגשת תובענה ייצוגית. זה שהחברה שלחה זיכוי לא שולל את זכות התביעה. אם יש פגם במוצר והחברה מסתירה...
המשך תשובה