התנתקתי מחברת תקשורת באוגוסט האחרון יש לי אישור "נתק" והיום אחרי שהם מחזרים אחריי מידי פעם, קיבלתי שוב שיחת שכנוע ולפתע אומרת לי הנציגה שחייבו אותי ב-300 שקל עבור שרותי החברה באוקטובר. הסיבה שבגללה התנתקתי הייתה חיוב מוגזם עוד בעודי לקוחה שלהם. אני מעוניינת לתבוע אותם, האם יש עילה לתביעה?
תודה על פנייתך. יתכן שיש עילה לתביעה אישית, אך כדי להגיש תביעה ייצוגית יש להביא ראיות לכך שמדובר בשיטה, שהזיקה לרבים.
אם יש ראיות כאלה, נא צרי עמי קשר טלפוני.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למיטב הבנתי אין כל חובה של רכבת ישראל לפתוח יציאות ספציפיות בתחנות הרכבת. לכן, עם כל ההבנה לעיכוב שהדבר יוצר אני לא רואה עילה משפטית לחייב את רכבת ישראל לפתוח דווקא את היציאה שאתה מעוניין...
המשך תשובה